Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 19 May 2013

(VIDEO) PENGHASUT MAHASISWA ADAM ADLI MENCABAR KEWIBAWAAN PDRM!!



18 MEI 2013 Adam Adli ditangkap atas Akta Hasutan yang boleh menyebabkan kecelaruan rakyat.Cilaka betul si Adam Adli ni,MF harap sangat I.S.A ditubuhkan kan kembali untuk kesejahteraan MALAYSIA.
Kita dapat lihat rakyat kini semakin bercelaru dengan hasutan-hasutan daripada pihak pembangkang terutama sekali mahasiswa-mahasiwsa kita yang kini ramai cenderung dan telah dihasut oleh fitnah-fitnah yang dibawa pihak PR.


Malaysia kini benar-benar terancam dari segi keselamatan dalam negara jika perkara sedemikan tidak dibendung secara serius,ini kerana PR kini telah membawa satu ideologi YAHUDI yang diterjemahkan dalam sebuah buku hasil penulisan GENE SHARP iaitu penulis berketerunan YAHUDI melalui bukunya yang bertajuk "KEBANGKITAN RAKYAT"  seterusnya di sini...





 

kita dapat dengar sendiri dari video ini,yang mana Adam Adli dan juga Anuar Ibrahim cuba menwujudkan "MALAYSIAN SPRING" bagi menjatuhkan kerajaan dengan menghasut ,memfitnah bagi menimbulkan perasaan benci kepada kerajaan.Dari aspek tersebut boleh mewujudkan Himpunan-Himpunan Haram dan jalaanan untuk menunjukkan mogok kepada kerajaan.


Lihat saja Arab,Mesir,Syria,betul mereka berjaya mengulingkan kerajaan dengan cara tersebut, KEBANGKITAN RAKYAT,PEACE,BERSIH...tapi apa yang mereka dapat?kehancuran negara yang amat memilukan,pembunuhan,peperangan yang tiada kesudahan.

Bayangkan sekarang kerajaan memerintah adalah BN,tetapi himpunan jalanan ,himpunan haram sangat berleluasa.kerana menuntut keaddilan .JIKA pembangkang MEMERINTAH dan tidak berjaya melaksanankan tanggungjawab dengan sempurna..TIDAKKAH PERKARA SEPERTI himpunan jalanan/ haram akan juga terjadi???DAN DIMANAKAH KESUDAHANNYA..

Yang meraikan kerjaan adalah YAHUDI!!!! fikirkan kembali secara waras..MAHUKAN KITA MENJADI NEGARA di dalam kancah PEPERANGAN??

Cuba perhatikan kedua-dua logo dari pemuda pembangkan dan Arab spring.konsep yang Adam Adli cuba sampaikan adalah sama dengan keadaan syria,mesir dan negara arab lain menggunakan KONSEP pemberontakan bagi menggulingkan kerajaan sendiri....tetapai PERSOALANNYA apakah yang terjadi kepada mereka??








Ini kah yang kamu mahukan????KEBAGKITAN RAKYAT KAH begini??

p/s: MALAYSIA AMAN DAMAI 55 tahun BN memerintah...tiada kekejaman,semua aman dan harmoni..jika kamu katakan kerajaan kejam!!! kamu ada pekerjaan,kamu ada keluarga,kamu ada kemudahan,kamu ada kebebasan,kamu ada segalanya-galanya...ZALIM kah kerjaan sedemikian????
RENUNG_RENUNGKAN LAH...ingat satu perkara ALLAH MELARANG PERBUATAN MEMBERONTAK DAN MENYEBABKAN KEHANCURAN!!itu semua adalah agenda YAHUDI yang ingin menjatuhkan NEGARA-NEGARA ISLAM DIDUNIA INI!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC