Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 23 May 2013

UGUTAN BUNUH!! KENYATAAN USTAZ KAZIM(VIDEO)

 
Pilu perasaan MF apabila mendengar ceramah daripada ulamak hebat kita yang mana USTAZ KAZIM adalah seorang penceramah bebas yang sentiasa cuba memberi penerangan,berdakwah bagi menyatukan uamt islam di MALAYSIA.

Tetapi masalah betul,orang alim-alim yang terlebih alim sangat diluar sana,yang beranggapan mereka betul dan benar dari segala-segalanya mengutuk,memulau,menghina dan mengugut nak bunuh,simbah asid la macam-macam ancaman yang beliau terima.Dimana letaknya ISLAM mereka tu ye?dimana kewarasan mereka?Ulamak dihina,mereka-mereka ISLAM ke tidak ni?katanya mereka lah perjuang ISLAM sebenar,tetapi hakikatnya ulamak pun mereka hina dan nak bunuh!!!

Sedangkan setahu MF Ustaz kazim bukan pro- mana-mana PARTI pon,beliau cuma pendakwah bebas yang mana akan menolak sekiranya kenyataan yang tidak benar dan tepat dari sesi agama,tidak kiralah ianya datang dari PAS atau UMNO.

Yang paling menghairankan MF si USTAZ AZHAR IDRUS tidak pula diancam sedemikian?adakah hanya kerana UAI tu PRO kepada PAS??

Akibat daripada tohmahan,dan ugutan-ugutan sedemikian menyebabkan USTAZ KAZIM nekad untuk bersara.Tapi rasanya umum dah tahu kan..

Cukup lah MF tak nak sembang banyak jom ikuti luahan dan penerangan dari USTAZ KAZIM..TAKBIR!!!!



Disini MF cuma pautkan PART 1 harap pembaca untuk menonton keseluruhan video tersebut sebab masih banyak penerangan dari USTAZ KAZIM dan panel-panel yang hadir pada ceramah tersebut.

p/s: satu lagi peringatan pada pembaca,TOLONG LAH SEBARKAN LAH VIDEO INI SEBANYAK MUNGKIN,SELAMATKAN LAH BANGSA DAN AGAMA KITA,BIAR PON KITA BERBEZA PEMAHAMAN DAN PARTI.........

2 comments:

  1. wah!!sedihnya..Ustaz yang betul2 menegakkan kebenaran tanpa menyebelahi mana-mana pihak..semoga Allah melindungi beliau

    ReplyDelete
  2. UAI tu mmg bijak kot tapi BODO dalam ilmu akhlak dan moral. Kalau laa syiah yg ada beribu2 imam besar tu pun boleh terpesong sampai sekarang, inikan pula UAI atau PAS. PERASAN BAGUS. Wallahualam...

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC