Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 31 May 2013

LIHAT SAJA BANGSA BIADAP DI PENANG!!!



Biadap itulah yang boleh dikatakan apabila melihat bendera tanahair sendiri di terbalikkan.Bendera Malaysia ini sengaja dipasangkan untuk menunjukkan protes kemenangan BN pada PRU13 baru baru ini.Menurut saksi disitu bendera itu dinaikkan pada malam tadi oleh seorang yang berbangsa cina.



Saksi hanya menyangka individu itu hanya menaikkan bendera seperti kebiasaanya namun disebaliknya apabila pagi tadi dan terkejut rupanya bendera itu dipasangkan terbalik.Individu yang bertanggungjawab berbangsa cina itu telah dikenal pasti beliau juga merupakan seorang peniaga di kompleks queensbay.

Perbuatan ini harus dikeji dan juga merupakan seorang Pengkhianat Negara namun peliknya kerajaan kita tidak bertegas kepada mereka mereka ini dan hanya membiarkan saja seperti mana yang berlaku pada sebelum ini.

Siapa Racist sekarang ni?mana hilangnya hormat pada tanah air?sedangkan benderaan kebangsaan sendiri pon depa boleh buat macam ni!! Ini kah di katakan HORMAT,lihat saja bertapa bencinya masyarat cina terhadap tanah airnya sendiri,Tapi bagi MF mereka tidak bencikan MALAYSIA tapi MALAY ataupon melayu,dan itulah kenyataan nya...-SUMBER  

1 comment:

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC