Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday 16 October 2013

Ayat AL-Quran Dipermainkan Lagi!!! @ustazfathulbari @ustazkazim



Sejak kebelakangan ini,kita dapat lihat puak-puak CINABENG menggunakan Ayat-Ayat al-Quran seolah-olah ingin mempermainkan orang islam.

MF amat pasti tujuan adalah bagi mengelirukan umat islam dengan memberi tafsiran-tafsiran daripada ayat Al-quran, "siapa Mereka untuk memtafsirkan ayat al-quran"??


Cuba bayangkan jika seseorang itu yang lemah terhadap tafsiran,tidakkah seseorang itu akan menjadi keliru dan boleh menyesatkan?? sesetengah ayat al-quran itu mempunyai maksud yang tersendiri jika tidak ditafsir dengan sebaik-baik yang,cuma para ulamak yang berilmu sahaja layak untuk membuat tafsiran.

Ini satu penghinaan terhadap umat islam di MALAYSIA,perkara sebegini tidak seharusnya dipandang remeh.Kita tahu CINABENG ni cuba guna ayat al-quran sekadar ini memanipulasi orang islam,konon dia bercakap berdasarkan ayat al-quran,tetapi adakah dia beriman kepada AL-quran???

Penggunan ayat al-quran hanyalah sekadar permainan POLITIK bagi dia?ada niat yang tidak baik yang MF yakin sekali.Bagi MF penggunaan Ayat al-quran bagi orang bukan islam bertujuan sekadar kepentingan dalam politik dan bukannya untuk belajar berkenaan ISLAM itu sebagai MEMPERSENDAKAN AYAT SUCI DAN MEMPERMAINKAN ISLAM!!!!


Surah Al-Kaafiruun..
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.Katakanlah (wahai Muhammad): 


"Hai orang-orang kafir!"Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah."Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah."Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat."Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat."Bagi kamu agama kamu, dan bagiku agamaku".


Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau beri amaran kepadanya atau engkau tidak beri amaran, mereka tidak akan beriman. Seterusnya didlm surah (Al-Baqarah ) pula ada disebut Dan(Dengan sebab keingkaran mereka), Allah mematerikan atas hati mereka serta pendengaran mereka, dan pada penglihatan mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan azab seksa yang amat besar


MF KATA: PIHAK ATASAN HARUS MEMANDANG SERIUS PERKARA-PERKARA SEBEGINI,INI MELIBATKAN AGAMA ISLAM.JIKA TIDAK SEMAKIN RAMAI DAN BANYAK PERKARA-PERKARA MACAM NI AKAN BERLAKU.

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC