Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 29 October 2013

#PRKSg.Limau : Keghirahan Jentera Mahfuz Buat Fitnah Lagi!!!?? @APterkini



Kerakusan Pemimpin PAS untuk mempertahankan Sg.Limau semakin terserlah dengan permainan taktik kotor dengan pembawakan budaya fitnah memfitnah bagi menjatuhkan krediabilti Barisan Nasional.


Keratan diatas Adalah kenyataan akhbar rasmi daripada YB Datuk Haji Abdul Azeez Rahim berhubung isu 'susu expired' yang dibangkitkan Mahfuz Omar.


Selepas kegagalannya memfitnah dengan menggunakan gambar,bapa Jamil Khir -boleh baca disini.Kalau sebelum ini GAMBAR BAPA jamil Khir ,KALI NI "SUSU EXPIRED" pulak.

Apa nak jadi Mahfuz?? dengan cara kotor sebegini saja PAS mampu untuk meraih undi dari rakyat?? MF pasti rakyat di SG.LIMAU rakyat mula hilang keyakinan dengan calon PAS yang tiada kehebatan seperti CALON BN yang berjaya memenangi hati rakyat.

Disebabkan itu Barisan Gerakan PAS cuba menggunakan taktik kotor untuk mendapat simpati dengan mendakwa BN memberi orang kampung 'susu expired'

Dakwaan pembangkang susu yangbtelah expired.
Jenama yang digunakan ternyata lain.

Bungkusan yang terdapat lambang dan gambar Datuk Azeez hanyalah untuk kegunaan petugas dan bukanlah untuk diberikan kepada orang kampung.


Yang dijumpai 'expired' hanyalah 1,jadi hairan juga dalam banyak-banyak bungkusan 1 sahaja yang tampil membuat aduan?

Mungkin ini juga strategi Mahfuz gila untuk membutukkan calon BN seperti yang dilakukannya sebelum ini.

Ini zoom dari jarak dekat yang memaparkan tarikh luput susu yang diedarkan.Ianya luput pada 2014 dan bukan lah seperti yang difitnah.


Pembaca dapat nilai sendiri Permainan kotor yang di mainkan oleh MAHFUZ,ternyata sekali perbezaan jenama "Susu expired" yang didakwa oleh mereka dengan jenama yang diberikan kepada orang kampung.

MF: Sudah-sudah la MAHFUZ,PAS bukan PARTI yang boleh dipercayai lagi,terutama sekali dengan adanya sokongan seperti MAHFUZ ni,alamat lagi lingkup lah PARTI ISLAM SEMALAYSIA ni.

Sebelum berundur nak tanya APA KHABAR STOPA ALI!!!??? PAS dah siasat video dia belom???






1 comment:

  1. dia tak siasat tapi dah siat-siat kertas aduan tu

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC