Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday, 18 October 2013

PANAS: Belum Dapat Hak Sama Rata,Tapi Ibadah Korban Dah Mula Dipertikaian !!!(video)


MF tak bertujuan untuk menimbulkan suasana perkauman yang tegang,tapi ianya melibatkan agama islam,banyak isu telah dipermainkan dan dipersendakan oleh orang bukan islam.

Baru-baru ini Isu yang Hangat adalah berkenaan KALIMAH ALLAH,yang mana kita tahu penggunanya adalah hak mutlak bagi orang islam sahaja.Tidak berapa lama kemudian Isu hot dan sensasi pula timbul ianya berkenaan Ibadah Korban yang sekarang kian menjadi panas.


tonton dan dengar video ni!!!

video


sebagai umat islam melayu di muka bumi MALAYSIA yang penuh bertuah dan berdualat ini,apa perasaan korang,tak panas hati ka,apabila seorang hindu yang tak tahu apa-apa tentang agama,mempertikaikan hak orang melayu dan agama rasmi kat Malaysia ini.

MF KATA: Dah tak tahu nak cakap apa dah.kerajaan harus lebih berkeras dan tegas,ini hasil tarbiyah daripada PUAK-PUAK kahak hijau,nasib baik la UMNO/BN masih memerintah.kalau tak hancur lebur MALAYSIA tercinta ni!!!

3 comments:

  1. Saravanan ko tu tinggal di oversea kan? So jgn menyibuk tentang hak sekolah kebangsaan! Kalau ko nak tahu pemegang permit import daging lembu dari negara india adalah kaum kau juga so?? Minta kpd pengimport daging lembu kaum kau serahkan semula ap daging lembu semula kpd kerajaan kemudian baru anda LAYAK UNTUK BERTANYA SOALAN INI KEPADA MENTERI PELAJARAN MALAYSIA BUKAN KEPADA GURU BESAR SEKOLAH KEBANGSAAN!

    ReplyDelete
  2. Susu lembu kau tibai setiap hari tp daging lembu ko kata xleh makan?? Tanpa daging, lembu xde dan kau boleh minum ke susu or air kencing lembu??

    ReplyDelete
  3. Berani melalui telepon je paria ni..

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC