Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday, 27 October 2013

Mengapa Remaja Sokong AnuWAR,LGBT,Hak Memilih Agama?? ini Puncanya!!! "KEBEBASAN"!!!!


Well apa yang nak di kata kat sini tengok lah gambar-gambar remaja melayu/islam sekarang ni dah macam orang bukan islam, dari segi pakaian mahupun perbuatan. Kenapa eh dorang berani buat macam ni tangkap gambar lepas tu tunjuk kat satu dunia, tak malu ke.. ataupun terpegaruh dengan artis-artis opss sebab artis pun ada berperangai macam ni jugak kan..

Ini bukan ingin memalukan tetapi gejala ini tidak dipandang serius oleh orang ramai yang hanya berkata "biarlah dosa dorang tanggung" padahal gejala ini boleh merebak dan terkena saudara atau adik- beradik, anak-anak kita nanti jika tidak dibendung. Ya itulah kuasa pengaruh rakan sebaya, kuasa ingin mencuba benda baru dan ingin "up" diri masing-masing amat tinggi.

Cuba korang nilaikan sendiri mana letaknya moral,akidah dan perasaan malu budak-budak zaman sekarang ni, ke didikan agama mak bapak bagi tak cukup.. ataupun nak kena buat undang2 baru kat malaysia ni supaya berkelakuan sopan.

Apa-apapun mohon di bukakan pintu hati dan bertaubatlah. Amin..









SUMBER

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC