Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday, 18 October 2013

NILAI SENDIRI "VIDEO" INI SEBAGAI ORANG ISLAM!!!



Nak tulis panjang pon MF rasa dah tak guna,cuma korang ,tonton,tengok,dengar dan nilai la sendiri!! pastikan korang lapangkan dada,buangkan polimik politik dapat ideologi tu.

Kemudian tonton!!! sudah tonton sila komen!!



video
Cina tauke Lorry mabuk Berceramah tarbiah PUAK KAHAK HIJAU!!!

Dia bertakbir bukan kerana percaya pada Allah serta rasul-rasulnya serta agama Islam tapi semata-mata nak raih undi.tapi MF hairan tengok puak-puak PAS ni,Sepertinya tiada apa-apa yang berlaku,masih relevan kah PAS sebagai parti islam ini??????

Memang sah org PAS bodohnya bertingkat2,boleh pula cina makan babi dibiarkan mengutuk orang melayu yg berugama islam di depan org islam sendiri,kononnya memberi tarbiah dengan mengunakan ayat al quran yang suci,sedangkan cina tu masih lagi kafir ..

Sempat pula memberitahu yang orang islam yang dia kutuk tak dapat masuk syurga atau pun neraka, ni ajaran apa ni ??

kalau tak tahu tentang ugama islam jangan nak pandai-pandai menghukum org islam.yang org PAS ramai2-ramai tu boleh gelak2 lagi .

sedangkan CINABENG tu mempersendakan ugama islam,Allahuakbar!!! apalah nak jadi dengan orang PAS ini..insaflah...jangan nanti darah sesama orang islam jadi halal...ajaran sesat!!

MF KATA: PAS memang sudah tidak relevan dan membawa kepada KEPINCANGAN UMAT ISLAM!!!!

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC