Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Saturday 19 October 2013

SUBHANALLAH:BILA KALIMAH ALLAH DISAMAKAN DENGAN BABI PANGGANG!!! PUAK KAHAK HIJAU INI KA KORANG MAU!!!!???




Sekarang ini di merata-rata Facebook puak-puak yang berkepiah putih dan berjanggut sejemput selain berbungkus kepala, sedang melemparkan kemarahan kepada seorang seorang MURTADIN yang cukup terkenal dan tinggal di Sweden, yang asalnya berbangsa Melayu dan beragama Islam, tetapi kerana kecewa dengan cinta, akhirnya menjadi seorang Yahudi dan sekarang ini giat mempromosikan agama Yahudi selain memburuk-burukkan agama Islam di Facebook.

MURTADIN tersebut bernama Adlin Abdul Jalil tetapi lebih terkenal dengan nama gelarnya, Makcik Hajjah Siti Al-Wuzara atau singkatannya (MHSAW - yang merujuk kepada Muhammad s.a.w).
Ini gambar terbaru yang sedang diedarkan oleh puak-puak berkenaan. Marah pulak mereka apabila si Murtadin tersebut meletakkan kalimah ALLAH pada seekor babi panggang.

Pada babi panggang tersebut tertera ayat yang ditulis dalam tulisan Jawi yang berbunyi, ALLAH MAHA BABI!
(Semoga kita semua dijauhkan daripada beriman kepada tulisan berkenaan biarpun sedetik dan sezarah).

Hairan juga, boleh pulak puak-puak PAS marah dengan tulisan berkenaan. Bukankah mereka amat menyokong kalimah ALLAH itu boleh dikongsi dengan sesiapa sahaja, hatta oleh golongan MURTADIN sekalipun seperti Adlin Abdul Jalil? Mengapa pula nak marah?

Apa bezanya antara Adlin Abdul Jalil dengan Lim Guan Eng yang mempercayai ALLAH itu merupakan pembahagian antara TUHAN BAPAK, TUHAN ANAK dan RUH KUDUS yang tidak saling mengatasi antara satu sama lain dalam konsep kepercayaan Trinity yang dianjurkan oleh Saul atau Paul, seorang Yahudi yang cuba mendapatkan tempat dan kemegahan daripada Maharaja Rom, berbanding ajaran asal Nabi Isa a.s yang mempertuhankan Allah Taala tanpa sekutu bagi-Nya?

Kalau mereka amat menyokong pendapat mengatakan bahawa KALIMAH ALLAH bebas disebut oleh sesiapa pun, hatta oleh golongan MURTADIN sekalipun, mereka tidak perlu marah kepada tulisan laknat Adlin Abdul Jalil.

sumber

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC