Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 14 May 2013

AWAS!!!! KALIMAH ALLAH pada kitab kristian kini MENULAR!!!

Subhanallah...apa yang telah merisaukan rakyat malaysia bagi umat islam melayu terutamanya berkenaan KALIMAH ALLAH benar-benar terjadi.MF dapat maklumat daripada sumber yang genuine berkenaan penggunaan KALIMAH ALLAH terhadap kitab-kitab bagi orang kritian kini telah pon menular.


Ini amat merunsingkan jika perkara sedemikian tidak ditangani,alamat anak cucu kita mungkin ada yang tersalah langkah,Mengapa MF berkata sedemikian,kandungan didalam kitab-kitab kristian cara penulisannya sangat halus dan terperinci,Jika ada pembaca yang kurang memahami dan tidak dapat membezakan antara kitab kristian dan islam,kemungkinan besar pembaca akan mudah terpengaruh dengan hasil tulisan kitab-kitab itu,yang mana cara penulisan hampir mirip cara penggunaan bahasa yang digunakan dalam sunnah dan hadis.



MF tak akan cakap kosong,MF ada bukti lengkap berkenaan kitab tersebut FULL VERSION,tapi disini MF akan selitkan sebahagian keratan yang menggunakan KALIMAH ALLAH.



Ini adalah sebahagian daripada kitab tersebut,MF mennyelak satu muka ke satu muka surat,dan mendapati setiap penggunaan TUHAN,LORD,GOD kebanyakannya telah pon digantikan dengan KALIMAH ALLAH

Bukan ini saja,penyebaran daripada media electronik seperti FB juga kini telah menular,hasil daripada kiriman sahabat-sahabat MF cuba pergi ke page ni-->>klik sini


Terdapat banned daripada page tersebut yang mempunyai kata-kata yang mungkin boleh memesongkan dan mencelarukan pemikiran manusia,ini sangat bahaya bagi umat ISLAM,ya benar mungkin pada orang dewasa susah untuk terpengaruh,tetapi bukan pada remaja yang kurang didikan agama,dan juga kanak-kanak yang baru meningkat umurnya.

Jadi perkara tersebut harus dibendung sekeras-kerasnya dengan kadar segera!!!!

P/S: LA ni macam mana?? Wei PAS wei PKR yang MELAYU ISLAM TU!!! hangpa jawab la wei!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Christian desperados, so desperately seeking the love of the ignorant ones to be in their pack and resort to anything which includes humiliating the name of their very own GOD! Dear Christian friends, Allah strictly in context refers to the ONE and ONLY, not borne, neither giving birth and nothing equates! Check whether these are characteristics of the Christian God! If you say yes, then denounce Christianity and convert!!!!

    ReplyDelete
  2. Bakar je smua kitab kristian bodoh yg guna kalimah Allah tu!!! Allah hanya utk umat Islam sahaja!!!! Kita doakn semoga Allah laknat golongan kianat agama Islam & kristian jhat yg sengaja nk sesatkn akidah umat Islam ni secpt mgkin!semoga kita yg beriman pd Allah stiase dilindungi & dpelihara iman dgn rahmat Nya

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC