Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 17 October 2013

CALON MT BERJIWA RAKYAT "PRIHATIN,IKLAS,DAN TERUS BERJUANG" @APterkini




Nama YB Dato' Haji Abdul Azeez Abdul Rahim sudah tidak asing lagi dalam persada politik tanahair negara kita....

Suatu ketika dahulu nama beliau mendapat jolokan sebagai Azeez Putra, kemudian menjadi Azeez Rempit, ada juga yang memanggil beliau Azeez Kelab Putra dan tak kurang juga yang menyebut Azeez Baling. Biar apa sahaja gelarannya, namun itulah dia Azeez Rahim seorang tokoh politik yang sangat kuat bekerja!




Walaupun tanpa jawatan sebagai seorang Menteri tetapi tugas dan peranan yang dimainkan oleh Azeez membantu banyak negara negara luar dalam Misi Bantuan Kemanusiaan telah berjaya mengharumkan nama Malaysia di mata dunia.

Negara negara yang ditimpa bencana alam seperti Pakistan, Indonesia, Thailand, Rohingya, Jepun, New Zealand, Mesir, Syria, telah menjadi tempat persinggahan Dato' Azeez bersama sama dengan pasukannya Kelab Putra 1 Malaysia [KP1M]. Ada yang mentafsirkan KP1M berjaya menjalankan tugas seolah-olah ianya sebuah Kementerian dalam kerajaan...

Ianya menjadi lebih terkesan apabila Bantuan Kemanusiaan KP1M ini turut membantu rakyat Malaysia diluar negara seperti dalam Ops Pyramid Mesir, Ops Tsunami Jepun, Gempa di New Zealand dan sebagainya.teruskan membaca disini.......



TONTON AMANAT BESAR DARI DATUK AZEEZ



MF KATA: mohon rakan-rakan perwakilan agar memberi sokongan kepada CALON NO 15, Azeez Rahim agat kekal sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO pada kali ini!!

Vote : #AzeezRahim4MT


MOHON UNTUK SEBARAN!!!! SHARING IS CARING!!!

2 comments:

  1. Ckp dia jgn bersumpah byk sgt takut nnti makan diri balik

    ReplyDelete
  2. bila masa dia bersumpah!!! dia cuma berjanji kan,dan selamani mmag dia buat kerja dengan baik kan...

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC