Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 6 October 2013

Malaysia Harus Contohi AKTA Yang Dilaksanakan Di THAILAND!!! @Zahid_Hamidi @NajibRazak



Rakyat Thailand Yang Menghina Raja akan Ditangkap!!!

Bangkok: Sebuah mahkamah di Thailand menjatuhkan hukuman penjara lima tahun ke atas Noppawan Tangudomsuk, kerana menghantar komen di Internet yang menghina keluarga diraja. Noppawan, yang turut dikenali sebagai Bento, didapati bersalah menghantar pesanan di laman web berita Prachatai yang menghina keluarga diraja dan melanggar Akta Jenayah Komputer Thailand, diluluskan selepas rampasan kuasa pada 2006.

“Siasatan mengenal pasti alamat IP komputer dan menunjukkan ia dikirim daripada komputer defendan,” kata hakim ketika membacakan keputusan.

Siasatan mengenal pasti alamat IP komputer dan menunjukkan ia dikirim daripada komputer defendan HakimThailand mempunyai undang-undang tata negara yang keras dengan hukuman penjara sehingga 15 tahun bagi sesiapa yang didapati bersalah menghina keluarga diraja.

Akta PCA baru baru ini telah diluluskan, mari kita desak PM Najib Razak dengan membuat akta baru bagi menangkap cina cina lahanat di Malaysia ini yang suka menghina Raja dan Agama Islam. SILA SHARE sebagai tanda kita mahu akta seperti ini!

Sebagai contoh Makluk-Makluk seperti ni seharusnya diberi pengajaran yang setimpal!!!





WAJIB TENGOK VIDEO PENGKHINAT INI!!!!




SUMBER: BBCD

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC