Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday 20 November 2013

Abang Polis Kena Maki Dengan CINABENG (video)


Dua menjak kebelakangan ni,MF tengok semakin melampau-lampau puak CINABENG pemakan Babi tegar maki hamun,tak respect kepada anggota keselamatan.Bukan Polis saja malahan Penguatkuasa dari Perbandaraan pon di maki hamun asalkan penguatkuasa atau anggota keselamatan itu terutamannya dari kalangan orang MELAYU.Mesti diorang sound ikut sedap je...


MF perasan yang diorang ni mesti akan buat rakaman saat polis nak menyaman,sengaja diorang nak cari kesalahan anggota polis tersebut,kononnya Polis yang bertugas tu tidak amanah dan sengaja nak menyaman diorang.

Korang tengok Vidoe ni,MF pasti ramai yang hangin dengan cinabeng cilaka ni,dah salah nak putar belit pulak.Apa kena mengena antara POLIS MALASIA dengan 1 MALAYSIA???


Pada mula kalau korang perasan,CINABENG ni dia nak cakap POLIS MELAYU,terus spin jadi polis malaysia.Puak-puak CILAKA ni sengaja nak timbulkan PROVOKASI,dan meraih simpati mengatakan bahawa anggota polis yang terlibat tidak menjalankan tugas dengan telus.

HOI MELAYU KAHAK HIJAU!!! HOI MELAYU AL-JUBURI anak bangsa kau di "anjing-anjing" kan,korang bagi Mata sepet ruang sangat luas,sampaikan ANAK BANGSA kau dah tak dihormati sampai macam ni.Ini baru sedikit kekuatan yang PUAK SEPET CINABENG dapat,tapi dah melampau-lampau....

BANGKIT LA MELAYU!! BIAR BERLAINAN PARTI,TAPI UNTUK ANAK BANGSA, BERSATU HATI LAH!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC