Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 17 November 2013

(video) : Orang Melayu Mesti Rasa BANGGA lepas tengok ni!!!!!! (wajib tengok)


Dulu Semasa BN memerintah PENANG tiada masalah bagi peniaga-peniaga kecil terutama orang melayu untuk menjalankan perniagaan.Tapi kini dimana-mana sahaja peniaga melayu semakin ditindas,di robohkan gerai yang selama ini menjadi punca rezeki utama mereka.


MF sedih dengan fenomena yang berlaku,cuba lihat disetiap negeri yang di terajui oleh PEMBANGKANG yang memerintah,habis semua peniaga melayu dicantas.MF tidak salahkan penguatkuasa yang menjalakan tugas untuk merobohkan TETAPI siapa dalang yang mengarahkan gerai-gerai tersebut dirobohkan?? sudah pasti arahan daripada pemimpin atasan DAPig.



Apa nak jadi dengan PENANG selepas DAP memerintah,ini akibat yang terpaksa diterima oleh semua orang melayu di PENANG,termakan dengan janji manis KAUM SEPET!!!!

Tahniah kepada melayu-melayu yang UNDI PR,mungkin benda ni jadi bagus juga,baru dapat KESEDARAN!!!!!

Sekarang ni siapa RACIST?? KERAJAAN BN ATAU DAPig???

PRU14 orang melayu kena bangkit atas nama ISLAM!!!! bersatu dan jatuhkan kerajaan ZALIM DAPig.Ini baru penang mereka berkuasa,kalau MALAYSIA yang mereka kuasai?? cuba pikir.....

Bersyukurlah apa yang kerajaan BN dah bagi selamani,nak yang macam mana lagi??? dah terang lagi nyata,macam pakcik dalam video ni cakap,"gajah depan mata tak nampak,tapi nyamuk yang kecik boleh nampak"

Sekarang baru sikit kena tindas,nak kena tindas sampai lumat baru nak BERAKAL ke???ambil la ikhtibar wahai melayu-melayu kebanggaan PAS PKR woi!!!!!!

jangan lupa untuk LIKE page APT untuk kupasan isu-isu semasa KLIK SINI

MOHON SHARE!!


LIKE PAGE BELOW!!!


Post by APT.

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC