Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 26 November 2013

Melayu PKR Sudah Kena Main Dengan CINABENG!!!

http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87
KLIK PHOTO

KENYATAAN MEDIA
Y.B. DATO’ MANSOR BIN HJ. OTHMAN
PENGERUSI PARTI KEADILAN RAKYAT
NEGERI PULAU PINANG

Saya ingin merujuk kepada laporan berita The Star pada 20 November 2013 muka surat 6 (Nation) yang bertajuk ”MP gunning for council chief”


Kenyataan YB Jeff Ooi, Ahli Parlimen Jelutong yang mengesa Yang Dipertua Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) Ar. Patahiyah Ismail meletakan jawatan sekiranya beliau tidak lebih baik daripada YDP MPPP terdahulu adalah kasar dan tidak mencerminkan keseluruhan pendirian gabungan Pakatan Rakyat Pulau Pinang.

Pihak kami juga berpandangan sesuatu teguran kepada penjawat awam hendaklah disampaikan melalui saluran yang betul dan hendaklah dengan cara yang berhemah. Justeru, tindakan YB Jeff Ooi menegur di media secara terbuka adalah tidak wajar dan tidak mencerminkan sifat profesional sebagai seorang ahli parlimen.

Penggunaan kata-kata kesat seperti ”kucing kurap” juga tidak sesuai dan sangat tidak wajar diungkapkan oleh seorang Ketua Staf Pejabat Ketua Menteri. Penggunaan kata-kata kesat terhadap kakitangan awam adalah tidak selari dengan sikap Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang sentiasa memperkasakan dan menghargai jasa dan pengorbanan kakitangan awam.

Tindakan YB Jeff Ooi ini juga telah menyulitkan urusan kerajaan kerana akan menwujudkan persepsi yang buruk kakitangan awam terhadap pimpinan kerajaan. Adalah wajar untuk YB Jeff Ooi memohon maaf dan menarik balik kenyataannya itu bagi menjernihkan keadaan ini.

Sekian,
Y.B. DATO’ MANSOR BIN HJ OTHMAN
Pengerusi Parti Keadilan Rakyat Pulau Pinang
Ahli Parlimen Nibong Tebal
TARIKH: 21 NOVEMBER 2013




Si mansor akui melayu dalam pakatan hanya jadi pak turut sahaja dan tak berani untuk menyanggah apa jua yang dilakukan oleh pemimpin dap. Jika ini fitnah, adakah Mansor berani saman tv3?


Selepas Pas dan Dap berantakan, kini giliran Pkr pula dengan Dap di Pulau Pinang.
Di mana lagi maruah melayu?
cina dah cuba menghina melayu berkali-kali.
Tidak ada melayu yang berhati waja...
Cina tahu inilah masa terbaik menghapuskan apa juga hak melayu...
Sedarlah.. Bangunlah wahai melayu yang menjunjung pemimpim Pakatan
Usahlah terus diperbodohkan lagi buat kesekian kalinya...

sumber

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC