Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Monday 25 November 2013

PANAS: Ustaz Ridhuan Tee Pulak Di Serang Puak Ulta Kiasu!!!!


KLIK PHOTO


Apa lagi,tak kan nak biar benda ni berlarutan,puak-puak ni dah semakin melampau-lampau,walaupon Beliau ustaz ridhuan tee seorang chinese MUSLiM tapi cara dia berjuang MF sangat-sangat hormati,kita ni yang melayu asli Islam Masih bercakaran.

Puak Pelampau Ultra Kiasu di biarkan bermaharaja,buat itu ni,asal racist semua melayu,semua UMNO...

Baca petikan dari ustaz ridhuan........


Saya sudah berkali-kali mengingatkan PAS, berhati-hati dengan parti ultra kiasu. Ultra kiasu musuh Islam. Tetapi PAS terus bersangka baik. Alasannya, parti ultra kiasu sudah sudah lembut dengan Islam. Buktinya, ultra kiasu sudah berani membawa bendera PAS dan berkempen untuk PAS dalam pilihan raya.

Saya yakin pimpinan PAS tahu, ultra kiasu amat licik dan berstrategi. Ultra kiasu hanya mahukan undi PAS untuk memerintah beberapa negeri yang bilangan mereka agak ramai, seperti Pulau Pinang, Selangor dan Perak, serta tidak mustahil Melaka dan Negeri Sembilan selepas ini.

Ultra kiasu sedar, mereka tidak akan menang tanpa sokongan PAS. Untuk memenuhi cita-cita jahat itu. Maka, terpaksalah ultra kiasu bermuka-muka bekerjasama dengan PAS. Meskipun dasar perjuangan keduanya sangat berbeza. Satu mahukan Islam, satu lagi amat menentang Islam.

Kajian demi kajian telah membuktikan, bahawa ultra kiasu bukan sahaja anti Islam, tetapi anti apa jua pertubuhan atau perkara berkaitan Islam. Sebab itu, mereka menyokong LGBT walaupun Islam dan agama mereka sendiri mengharamkannya. Kerana tidak mahu dikaitkan dengan Islam, maka matlamat menghalalkan cara.

Terus terang, sebenarnya ultra kiasu tidak pernah lembut terhadap keislaman PAS. PAS yang terlalu perasan. Berdasarkan kajian, sebenarnya, ultra kiasu lebih mempercayai keislaman UMNO yang disangka lebih terbuka berbanding Islam PAS yang lebih ortodoks.

Hari ini ultra kiasu telah beralih kepada PKR kerana mereka tidak boleh jalan dengan cara UMNO. Itupun ultra kiasu cukup berhati-hati kerana mereka tahu, kebanyakan ahli PKR adalah juga bekas ahli UMNO. Perangai UMNO masih ada dalam PKR. Cuma saya pelik, kenapa PAS boleh terpengaruh?

Menurut Nasruddin (2006), ultra kiasu terpaksa menerima UMNO atas dasar UMNO adalah ‘syaitan yang dikenali’ atau ‘the lesser of two evils’ berbanding PAS. Melalui temubual dengan Setiausaha Kerja DAP pada ketika itu, Tan Kok Wai (Ahli Parlimen Cheras), ultra kiasu terpaksa bersama UMNO walaupun UMNO adalah sebuah parti yang korup dan rasuah. Jika diberikan pilihan antara korupsi UMNO dengan Negara Islam PAS, maka ultra kiasu akan memilih korupsi daripada negara Islam. Apakah PAS tidak membaca kajian tesis ini?

Lihat cara ultra kiasu mengadaptasikan dirinya. Dahulu, mereka langsung tidak boleh bersemuka dengan PAS, kerana PAS mahu negara Islam. Ultra kiasu tahu, tanpa sokongan PAS mereka tidak boleh memerintah negeri-negeri tertentu. Lantaran, ultra kiasu mengubah strategi. Namun, tetap kekal dengan pendirian menentang Islam. Inilah kelicikan ultra kiasu.

Saya tidak fikir PAS tidak tahu. Saban hari, kenyataan-kenyataan pimpinan mereka amat mengguriskan hati kita. Tetapi kerana terlalu benci dan berdendam dengan UMNO, PAS sanggup bersekongkol dengan ultra kiasu, meskipun mereka tahu niat busuk ultra kiasu.

Sedarlah wahai PAS, jika dahulu strategi ultra kiasu hanya mahukan ekonomi atau bisnes sahaja. Hari ini tidak lagi. Mereka mahu kedua-duanya sekali, bisnes dan kuasa. Dengan ada kuasa, ultra kiasu boleh buat apa sahaja, seperti mana kejayaan Yahudi. Mereka tahu dengan kuasa dan wang, umat Islam boleh dibeli. Akibatnya, umat Islam kampung tergadai, hidup merempat.

Bila UMNO mahu menghulurkan tangan, PAS bersangka buruk dengan mengatakan itu adalah perangkap. Kenapa dengan mereka yang jelas menentang Islam, itu bukan perangkap?

Kenapa kita begitu naïf? Pada saya, jikapun benar UMNO belot terhadap PAS atau PAS belot dengan UMNO, kuasa masih lagi di tangan umat Islam. Busuk-busuk umat Islam, kita tetap bersaudara.

Jika tidak ada pilihan, saya lebih rela duduk di bawah pemerintah UMNO yang ‘zalim’ (jika benar dakwaan PAS) daripada duduk di bawah kafir harbi yang menjadi musuh Islam dan itulah ultra kiasu.

PAS mesti berhati-hati dengan mudarat yang lebih besar yang bakal menimpa. Saya hanya akan bersangka baik, jika ultra kiasu menerima Islam. Jika mereka terus anti Islam, maka selama-lamanya ultra kiasu adalah musuh saya.

Saya tidak peduli apa jua bentuk serangan dilakukan ke atas peribadi saya. Tindakan itu tidak akan mematikan semangat saya untuk mendedahkan kemerbahayaan mereka terhadap Islam.

Terbaharu, ultra kiasu sedaya upaya mahu mematikan karektor saya. Banyak bahan rahsia universiti yang tidak boleh dibawa keluar, telah dibawa keluar dengan sengaja oleh profesor tali barut mereka di tempat saya bekerja dan diberikan kepada ultra kiasu di luar sana untuk disensasikan.

Beberapa laporan polis saya dibuat sebelum ini. Siasatan rapi masih belum dijalankan oleh pihak polis. Laporan polis akan menyusul lagi selepas ini. Saya mohon pihak polis serius. Dari segi undang-undang, saya tidak dapat bertindak lebih jauh selagi orang yang membocorkan bahan rahsia ini tidak disiasat. Jangan anggap saya diam, saya terima sahaja apa yang dilakukan. Perjuangan tidak pernah selesai selagi yang menjadi musuh Islam terus mahu matikan karektor saya.-sinar harian

2 comments:

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC