Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 14 November 2013

Kejadian Rompak Di Kedai Telekomunikasi!! (video)
















Kejadian rompakan di sebuah kedai alat telekomunikasi. Dipercayai berlaku di Bandar Puteri, Klang. Bantulah pihak berkuasa menjejak suspek-suspek ini.




 


Kebelakangan ni,kita dapat lihat banyak kes-kes melibatkan kedai seperti seven eleven,kedai yang menjalankan perniagaan 24 jam,dan salah satu kes terbaru ni,kedai telekomunasi dirompak oleh puak-puak cilaka yang menggunakan senjata tajam.

Negara kita sebelum ni perompak mana berani sangat nak buat kerja-kerja yang macam ni,salah satunya memang akan kantoi la ada CCTV.Tapi kita nampak sejak dua menjak ni,keberanian diorang melampau-melampau seperti negara kita takda undang-udang,kenapa jadi macam ni ye??

Salah satu punca adalah PAKATAN RAKYAT yang mana akan membela persalah-persalah dengan mengaitkan HAK ASASI MANUSIA la kononnya.Jadi memang seronok penjenayah nak buat kerja-keja diorang,mana tidaknya bila kena tangkap pon layan terbaik akan dapat bukan itu saja siap ada peguam akan offer untuk defend lagi!!!! buat la kesalahan apa pon,pasti terbela..

MACAM NI KE NAK BUAT HUDUD??? bela orang yang bersalah!!!

jadi MF malas nak komen lebih-lebih rakyat boleh nilai sendiri,dulunya negara kita aman dan tenteram,tapi lama kelamaan keamaanan yang kita kecapi selama ini,semakin dirobek sedikit demi sedikit.



Sila share UNTUK MEMBANTU PIHAK BERKUASA MENGESAN PENJENAYAH INI!!!

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC