Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 28 November 2013

Ngeri:Samun Wanita,3 Penyamun Terima Padah!!!!!!


KLIK PHOTO

Kat dunia tuhan  dah bayar cash...

Hasrat 3 lelaki berjoli wang tunai yang disamun daripada seorang wanita di Kampung Temin, Sungai Siput dekat sini semalam tidak kesampaian apabila dua daripada mereka terbunuh dalam satu kemalangan tidak jauh dari lokasi kejadian samun. Manakala seorang lagi suspek melarikan diri.

 Dalam kejadian pukul 12.30 tengah hari itu, mangsa dikatakan selesai membuat kutipan wang Amanah Ikhtiar Malaysia (AIM) daripada beberapa orang peminjam skim berkenaan di Kampung Trosor dan sekitar kawasan terbabit.

Ketua Polis Daerah Sungai Siput, Superitenden Azman Salim berkata, semasa kejadian wanita berusia 22 tahun itu sedang memandu kereta Proton Saga sebelum kenderaannya dipintas sebuah kereta Proton Wira dinaiki suspek. 




Mangsa diarahkan berhenti di tepi jalan dan suspek yang berparang telah menyamun wanita dan merampas wang tunai ribuan ringgit.

Penjenayah terbabit kemudiannya mengarahkan mangsa keluar daripada kereta sebelum dua daripada mereka melarikan kenderaan tersebut. Seorang lagi suspek memandu Proton Wira dan mengekori dari belakang.

Bagaimanapun kereta Proton Saga yang dinaiki dua suspek itu bertembung dengan sebuah lori di satu selekoh berdekatan Tanah Perkuburan Islam Kampung Temin.

Seorang suspek meninggal dunia serta-merta di tempat kejadian manakala seorang lagi yang parah disahkan mati di Hospital Sungai Siput. Mangsa pula tidak mengalami sebarang kecederaan.

Polis kini sedang memburu seorang lagi suspek yang masih bebas dan kes ini disiasat di bawah Seksyen 395 Kanun Keseksaan kerana menyamun dan jika sabit kesalahan boleh dikenakan penjara sehingga 20 tahun serta sebatan.-





1 comment:

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC