Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Monday 25 November 2013

PANAS:Kes Rogo Pemandu Peribadi Nurul Izzah Terlibat!!?


http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87

KLIK PHOTO

Rupanya Pemandu Nurul Izzah adalah suspek utama dalam kes rogol pembantu rumah warga Indonesia, 37 tahun, ingatkan YB Parlimen mana...rupanya pemandu peribadi YB Nurul Izzah

Nama suspek adalah Naim dan menurut mangsa, pemandu Nurul Izzah datang bersama seorang lagi rakannya..mereka berdua membawanya ke sebuah rumah teres dua tingkat d Taman Okid Batu 9 Cheras.

Beliau kemudiannya d berikan rokok yang mengandungi ganja dan d rogol oleh Pemandu Peribadi Nurul Izzah dan selepas itu oleh rakan beliau.

Menurut sumber, mangsa d pukul setelah suspek mengetahui mangsa telah menghubungi majikannya.

Barang yang turut d ambil suspek adalah wang hampir RM 5000, sebuah handphone dan paspot milik mangsa. Suspek melarikan diri bila mangsa berkeras ingin laporkan kejadian pada pihak Polis.

Mangsa juga d heret dan d humban keluar rumah dan akhirnya mendapat bantuan orang awam yang lalu d kawasan tersebut. Mangsa d bawa ke balai Polis Bt 9 Kajang oleh orang ramai dan suspek kini d buru !!

Menurut sumber lagi, mangsa ketika sebelum kejadian telah d pujuk untuk d bawa ke Terengganu, mangsa enggan dan menimbulkan kemarahan suspek.
SUMBER



FOTO: HIASAN

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC