Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Monday 25 November 2013

non muslim views about Nabi Muhammad saw..

http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87
 KLIK PHOTO

non muslim views about Nabi Muhammad saw..

1.Gandhi mengatakan :Muhammad adalah yang terbaik dan kisahnya tidak dipertikai langsung bagi jutaan manusia ,dan Muhammad membawa Islam dengan Kezuhudan dan berkasih sayang sesama sahabat sahabatnya ,keberaniannya dan kepercayaan yang Tulus dan Ikhlasnya kepada ALLAH dan kata akhirnya tidak ada yang lebih dari ini melainkan Kehidupan Muhammad S.A.W .

2. Sir George mengatakan: aku selalu memandang tinggi agama Muhammad S.A.W disebabkan ianya satu tenaga(semangat) yang terbaik .dan ia membawa satu agama yang boleh memukau seluruh alam dan dapat di terima pada mana mana zaman pun ,dan sekiranya mengikut pandangan aku yang berfahaman Anti -Christ(yang menunggu al masih dajjal) Muhammad S.A.W adalah Penyelamat(al masih dajjal) kami .

3. 3.Thomas mengatakan : Penipuan yang sebenar benarnya yang telah tertimbun pada Muhammad S.A.W (disebabkan tuduhan tuduhan jahat mereka) hanya memalukan kita sahaja .

4. W.M.Watt mengatakan :Muhammad S.A.W adalah seorang yang berakhlak mulia dan ramai yang mengikutinya dan meletakkannya sebagai Ketua di sebabkan akhlaknya yang mulia 

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC