Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Saturday 16 November 2013

Anggota Polis Gantung Diri!!!


Ditemui mati tergantung

Klang: Seorang lelaki yang juga anggota pasukan keselamatan bertugas di ibu negara, ditemui mati tergantung dalam rumahnya kira-kira jam 7 pagi di Kota Pendamar, di sini kelmarin.


Mangsa yang berusia 53 tahun itu dikatakan mempunyai masalah keluarga sebelum anak lelakinya yang pulang ke rumah menemui mayat mangsa yang tergantung dengan tali yang diikat pada kipas di ruang tamu rumah.

Ketua Polis Klang Selatan, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop ketika dihubungi berkata, mangsa meninggalkan seorang balu dan dua anak lelaki dan polis mengklasifikasikan kejadian sebagai kematian mengejut (SDR).

“Kita tidak menemui sebarang kecederaan pada tubuh mangsa yang memungkinkan wujud sebarang unsur jenayah dan mayat mangsa sudah dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang, untuk bedah siasat,” katanya.




Kejadian berlaku pada 14/11/13 @ 1851 hrs di dalam rumah No 9, Lorong Permai 5B, Kota Pendamar, Pandamaran Klang Selangor.

Butir-butir mangsa adalah:
Nama: L/Kpl Mahendran a/l Saundrajah
No badan: RF 93129 (Telah berkhidmat lebih kurang 32 tahun dalam PDRM)
Umur 53 tahun
Tempat kerja: Anggota Pengiring IPK Kuala Lumpur (2 tahun bekerja sebagai anggota pengiring di IPK KL)
Anak: Dua orang (dua-dua lelaki)
Isteri: Pengurus di MBO P. Klang Selangor.

Kejadian disedari oleh anak pengadu iaitu (1) lelaki India nama Dinesh. Apabila balik anak pengadu dapati mangsa telah tergantung pada kipas siling ruang tamu.

Punca kematian dipercayai masalah keluarga.

Pemeriksaan awal pada fizikal mangsa tidak menjumpai sebarang kecederaan dipercayai akibat jenayah. Mangsa telah dibawa ke Hospital Klang untuk tujuan bedah siasat.


Siasatan awal dijalankan dibawah SDR, IO: SM Shauti. Sekian untuk makluman awal tuan.

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC