Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday 27 November 2013

Aksi Ganas Pelajar Di Jakarta Bila Bergaduh !!!


KLIK PHOTO

Ambil iktibar,bila undang-undang diperlekehkan,undang-undang sudah tidak dihormati,perkara-perkara seperti ini kebarangkalian besar akan terjadi.Kita ambil contoh di indonesia,dengan kepadatan penduduk mereka tanpa sistem negara yang baik,lihat hasilnya.




Benar di Malaysia juga ada perkara seperti ini terjadi,tetapi peratusnya terlalu sedikit jika dibanding kan dengan sana.Cuba bayangkan sedikit masa lagi,impak yang akan kita terima jika Undang-undang dalam negara kita lemah.Tidakkah kemungkinan besarnya kejadian yang tidak diingin terjadi akan terjadi.Lihat saja BERSIH??? kerana BERSIH rakyat memberontak melampau-lampau,penjenayah menjadi-jadi!!!!


Baru-baru ini,Kerap kali jika penjenayah ditangkap,ditembak mati,kita dapat lihat segelintir peguam daripada PARTI PEMBANGKANG membela persalah hanya sekadar ini menjatuhkan KREDIABIITI NEGARA juga Pihak Berkuasa dengan menyatakan tidakkan yang diambil melanggar HAK ASASI MANUSIA??



Banyak KES yang melibatkan PDRM bagi menjatuhkan krediabiliti Badan Keselamatan ini,segelintir peguam-peguam ni akan mengerah idea bagi menjadikan ISU itu sensasi supaya timbul perasaan BENCI RAKYAT terhadap kerajaan terutamanya juga kepada pihak polis.


KITA TERJAH PERGADUHAN PELAJAR DI JAKARTA PULA....

Sejumlah pelajar membawa senjata tajam ketika terlibat pergaduhan di Jembatan Pasar Klender, Jakarta.Sejumlah pelajar memukul pelajar lainnya di Jembatan Pasar Klender, Jakarta, Rabu (22/5). Menurut warga setempat, hampir setiap petang di daerah ini terjadi pergaduhan pelajar. Pergaduhan pelajar terjadi di Jembatan Pasar Klender, Jakarta, Rabu (22/5). Satu orang mengalami luka di kepala dalam pergaduhan ini.













sumber

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC