Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday 27 November 2013

Anuwar Dah Kecundang Tunggu Sikit Hari Saja Lagi!!!!

http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87

KLIK PHOTO

Salam 2 all.


Hitler dan Menteri Propaganda Nazi Goebler pernah berkata, 'the bigger the lie, the more people will believe it - lebih besar sesuatu pembohongan itu, lebih mudah orang percaya'.

Masih ingat lagi kisah dongeng pembohongan 16 Sep 2008? Konon cerita lebih 30 Ahli Parlimen BN akan melompat ke pembangkang. Dan Kerajaan BN akan jatuh. Dan 16 Sep 2008 akan menyaksikan Kerajaan baru pakatan pembangkang DAP-PKR-PAS dengan Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri!
Kalau itu bukan satu pembohongan dan putar belit, apa namanya tu yop?
Masih ingat lagi janji kepada penduduk Kg. Buah Pala di Pulau Pinang semasa kempen PRU-12 tahun 2008. 'Ane, ini hari kasi undi sama kita, lagi dua minggu geran kasi mari'. Tak berapa hari menang Pulau Pinang dan membentuk Kerajaan DAP, penduduk Kg. Buah Pala menerima kedatangan traktor dan jentolak merobohkan rumah mereka dan dihalau keluar!
Kalau itu bukan satu pembohongan dan putar belit, apa namanya tu yop?

Masih ingat lagi sebelum PRU-13, 'jika pakatan pembangkang DAP-PKR-PAS tewas dalam PRU-13, saya akan bersara dan mungkin menjadi pensyarah'. Tetapi sehingga hari ini bukan sahaja tidak berhenti dan bersara, malah terbaru dibawa usul dalam Kongres PKR baru ini supaya Anwar Ibrahim mengambil alih jawatan Presiden PKR daripada isterinya Wan Azizah!
Kalau itu bukan satu pembohongan dan putar belit, apa namanya tu yop?
Masih ingat cerita jam Omega? Masih ingat lagi cerita sakit belakang? Masih ingat lagi cerita Lynas? Masih ingat lagi cerita Felda bankrap? Masih ingat lagi cerita China-Doll? Masih ingat lagi banyak lagi kisah dan cerita yang dibawa oleh pembangkang - yang semuanya akan membuatkan Goebel senyum meleret, yang akan membuatkan Hitler terkedu!
Baru-baru ini Dato' Sri Najib mengadakan lawatan rasmi ke Bangladesh setelah menghadiri Sidang CHOGM di Sri Lanka. Sekembalinya daripada lawatan itu, Dato' Sri Najib ditanya tentang misi lawatan yang pertama oleh beliau sebagai PM Malaysia ke Bangladesh. Jawab PM,baca selanjutnya DISINI

Berikutan itu,Difahamkan kebanyakan seramai lebih dari 9 orang ahli PKR Sabah sudah runtuh apabila ahli2 & pemimpin PKR umum keluar parti secara beramai-ramai. 
#Selamat tinggal nuar brahim

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC