Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 28 November 2013

Pengsan Selepas Barangan Dirampas MPSP!! Tahniah Melayu Semakin Ditindas Di P.PINANG!! (video)

http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87
KLIK PHOTO

Guan Eng dan Jeff Ooi kucing kurap lahanat yang biadap sudah tentu senyum sahaja melihat drama ini. Penguatkuasa melayu yang menurut arahan ini hanya menjalankan tugas merampas barangan peniaga yang dikatakan berniaga di kaki lima serta dikatakan tiada lesen.

Insiden ini berlaku baru baru ini di bandar Perda,Bukit Mertajam Pulau Pinang dimana pihak penguatkuasa Majlis Perbandaran Seberang Perai telah bertindak zalim dengan mengambil tindakan terhadap peniaga terbabit. Insiden ini menyebabkan peniaga wanita tersebut terus pitam kemungkinan akibat tertekan dan panik dengan kezaliman tersebut.

Seperti video dibawah,peniaga tersebut mempertikai mengapa pihak berkuasa tidak mengambil tindakan yang sama terhadap penjaja kaum cina yg turut melakukan kesalahan serupa sperti di Jalan Raja Uda (Parlimen Guan Eng,Bagan) dan Pekan Lama Bukit Mertajam.

Anda sudah tentu tahu jawapannya kan?


sumber

4 comments:

  1. Dah dia pangkah DAP...nk wat cammane?

    ReplyDelete
  2. Pakcu Rantau Panjang.28 November 2013 at 08:39

    Kalu dalam Filem Melayu puak yang dok kacau ni kita panggil " Kumpulan 6 Jahanam". Tapi bila Hero datang semuanya "dismash" k.o. Loni atas tiket demokrasi dan perlesenan ketua 6 Jahanam yang berkuasa dan siap bagi order...siapa berani lawan.... Hero dah tercabut taring.....nasib laaaa....Melayu PP.

    ReplyDelete
  3. Hahaha Hangpa pangkahhhhh lagi PKR...!! Orang permatang rawa...matang pauh dok Sayang Anuwaq loagiii !!

    ReplyDelete
  4. There‘s always 2 sides of the story~
    Read both then u get question n answer~
    Till then u evaluate both~

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC