Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Saturday 16 November 2013

KERAKUSAN OSTAJAH EBBI SEMAKIN CILAKA!!!!


Siapa tak kenal dengan minah bajet alim yang gila nak glemer ni..Tak habis habis nak burukkan orang sampai bantuan yang disalurkan oleh Kelab Putera 1 Malaysia kepada mangsa mangsa Taufan Haiyan di Filipina pun dipertikaikan..
Bantuan yang disampaikan oleh kerajaan melalui KP1M di mana mana negara yang menghadapi bencana atau peperangan merupakan salah satu pertolongan kemanusiaan..



Bukan Malaysia saja yang hulur bantuan, malah negara negara lain juga turut membantu..

Abby dinasihatkan supaya lebih faham tentang erti kesengsaraan mangsa mangsa yang dihadapi musibah..

Lainlah abby hidup senang lenang disponsor Pas.. Sampai nikah pun lari kat siam..

Baca kupasan menarik di blog DR MIM

SUMBER

1 comment:

  1. Hantu jugak la yg nak di naik oleh si Abby..tak cukup hantu, setan pun boleh kasi tumpang la Biii..setan pun PAS boleh buat kawan asal kasi undi, inikan pulak takat hantu..ermm..

    Bila kemarahan dia pada kerajaan BN dan UMNO mengatasi nilai kemanusiaan, tu yg statement pelik2 cam tu pun boleh keluar dari mulut maya si Abby ni..

    Tak kira hitam, putih, hijau atau coklat..Filipina, Vietnam, Acheh, india mahu pun cina..depa tu manusia jugak..mereka ada jiwa, mereka juga ada rasa..dan pada masa ini, mangsa ribut Haiyan dalam keadaan sengsara dan amat memerlukan bantuan dengan kadar segera..

    Logiknya manusia normal takkan sampai sebegini corak pemikirannya...mungkin disebabkan sepanjang masa akal fikiran abby ni dibasuh oleh PR dan Anwar Ibrahim maka tu yg tahap taksubnya rasa 'benci' pd kerajaan BN memuncak hingga sebegini..dunia sekeliling dan persekitaran dah tak kisah dah..yg penting Najib mesti ditukar dengan Anwar.. Muhyiddin di ganti Karpal...ermmmm

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC