Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 1 November 2013

#PRKSg.Limau: "KAMI MENOLAK KEHADIRAN ANWAR IBRAHIM" -Penyokong PAS Sg.Limau!!!



Panas..Panas..Panas...

Mesti anuwar berang kalau lihat banner yang digantung di SG.Limau ni kan? mana tidaknya, Boleh dikatakan keseluruhan rakyat yang dikatakan penyokong PAS menghalang anuar ibarahim untuk berceramah disitu.



Dengan Khabar anuar akan berkempen disana 2 hari sebelum hari pengundian,tetapi dapat tentang keras daripada rakyat terutama daripada penyokong PAS,siap buat banner lagi. Bukan satu tapi di merata-rata tempat diletakkan banner tersebut.

Menurut sumber,penyokong PAS amat menghormati akan Arwah Ustaz Azizan,Politik mesra dan berkerjasama dengan Barisan Nasional semasa Arwah Azizan  menjadi MB amat dan dia dibenci oleh Anuar Ibrahim.





Sehingga ada wujudnya pergerakan atau kumpulan ANTI-AZIZAN yang hebat menghentam Arwah,bagi menjatuhkan krediabiti Arwah,sampai Arwah Azizan juga dilabelkan sebagai Mesra UMNO dan sebagainya lah..

Nak dijadikan cerita sememangnya Arwah Azizan memang tak suka dengan Anuar brahim ni sejak dari dulu lagi,kerana kuat putar belit dan bercakap benda tidak berasas

Disini MF kongsi sikit video pengalaman rakan baik Arwah Ustaz Azizan tentang si anuar ni.yang selalu luahkan perasaan benci pada anuar brahim.



MF: rasa-rasa MF la,walaupon anuar dihalau,jenis muka tak tau malu ni,kompom dia datang juga nak kecing penduduk disana.

kita tunggu dan lihat je nanti..

sumber

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC